Oblíbené příspěvky

25 dubna 2012

Předčasný konec sezóny

V sobotu 14. dubna jsem nedoběhl (jak jsem tu již psal). Proto jsem ani nikam nejel o týden později. Místo toho jsem se šel proběhnout v místě bydliště. Jen po blízkém okolí, jako když jsem v zimě začínal s tréninkem. Vypadalo to nadějně. Známky nějakého poškození vymizely už někdy v úterý, tak jsem s chutí po rozcvičce vyběhl v sobotu 21. dubna 2012. Žádné obtíže jsem nepociťoval, nasadil jsem běžné tréninkové tempo. Trvalo to přesně 17 minut 38 vteřin. Najednou prudká bolest v zadní straně stehna nad kolenním kloubem. Div jsem neupadl. Zase něco jako křeč. Na lavičce u Jesenčan jsem zkoušel trochu rozmasírovat, jako před týdnem. Nepomohlo to, pro bolest nešlo ani běžet, tak jsem se vrátil chůzí, klika že to bylo blízko.
Stehno lehce oteklo, ale podlitina se neobjevila. Namazat Flector EP gelem a stáhnout obinadlem. K doktorům se mi nechce, doporučí mi neběhat. Jako obvykle. Po pěti dnech bolest trochu ustupuje, ale ne docela. To bude léčení déle než měsíc. Takže jarní běžecká sezóna pro mě skončila. Ohlásil jsem se ze závodu 28. dubna v Doudlebech, škoda.
Teprve po necelém týdnu, ve čtvrtek, se objevila malá podlitina nad pravou podkolenní jamkou, tedy neklamná známka natržení asi dvojhlavého svalu stehenního nebo snad poloblanitého. 
Co dál? Zbývá cyklistika, možná zkusit brusle. No, nenaštvalo by tě to?!

Žádné komentáře:

Okomentovat