Oblíbené příspěvky

25 května 2017

Říkej mi zombie...

S ukončením "kontrolky" mi vyvstala otázka, co dál. Nastoupil jsem zpátky do práce. V úterý 16. května 2017 jsem prošel prohlídkou "závodního" lékaře (pracovní lékařství). Když se mne doktorka zeptala, jak se cítím, nevěděl jsem co odpovědět. Necítím se dobře. Za toho půl roku bez sportu jsem přibral asi osm kilo, bříško mi tvoří aerodynamický štít na kole a při stoupání do schodů mě píchá v levém koleni.
Když mohu chodit do práce, tak ani nebude snad problém začít trochu sportovat.
I vyrazil jsem s bikery ve středu 17. května 2017. A hned kopečky, Železky, Vápeňák a tak. Plíce nikdo nekontroloval, doktor tvrdil že si poradí samy, tak jsem si nasadil pulsmetr a sledoval vlastní dýchání. Odpovídalo běžné zátěži, jak ji znám. Takže asi v pořádku. Jenom po stoupání do Vápeňáku mě trošku svíralo nad kotníkem levé (postižené) nohy, tak jsem ji v pauzičce u piva zvedl nad tělo u lavičky. Přešlo to rychle.
Začnu tedy cyklistikou, uvidím co se bude dít, a postupně přidám běh. Bohužel fyzička je v trapu, to bylo znát i při té vyjížďce.

Žádné komentáře:

Okomentovat